Кожному зверненню громадян - належна увага

Право громадян України на звернення гарантовано Конституцією України та Законом України про звернення громадян. Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

З метою оперативного реагування на інформацію заявників проводиться детальний аналіз звернень, що надходять від громадян. Зваженість, пильність, неупередженість – важливі складові роботи із кожним зверненням громадян.

Так впродовж січня–грудня 2015 року до Ізмаїльської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області від громадян надійшло 41 письмове звернення, на які надано відповіді у встановлені законодавством терміни.

     Основними питаннями, що порушувалися у письмових зверненнях були плата за землю; податок на доходи фізичних осіб – 13 письмових зверненнь; інформування про ухилення від сплати податків – 16 письмових звернення; контрольно-перевірочна робота - 1 письмове звернення; щодо надання роз’яснення податкового законодавства про застосування РРО та КОРО – 1 письмове звернення; реєстраційні номери облікових карток платників податків - 1 письмове звернення; єдиний соціальний внесок - 2 письмових звернення;

   Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, працює приймальня громадян.

  Записатися на особистий прийом до керівництва можна за адресою: м.Ізмаїл, вул.Кишинівська, 3. Попередній запис на особистий прийом громадян здійснюється у робочі дні за телефоном (4841) 7-28-55 чи у Центрі обслуговування платників “вікно №1”.

 

Прес-служба Ізмаїльської ОДПІ

                                                               ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Жовтень 2020 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31