Сервіс «Пульс» відтепер працює і для клієнтів митниці

Сервіс «Пульс» відтепер працює і для клієнтів митниці

У результаті ребрендингу інтерактивної "гарячої лінії" "Пульс податкової" Міністерство доходів та зборів України запровадило новий сервіс – "Пульс", який прийматиме звернення від клієнтів податкової та митної служб.

Нагадаємо, цей сервіс розрахований на протидію корупції у відомствах, а також на ліквідацію перешкод, які заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні з посадовими особами.

"Пульс" – це "гаряча телефонна лінія", що працює за принципом зворотного зв'язку. Оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.

Вже понад рік всеукраїнська "гаряча лінія" зарекомендувала себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр, а відтепер не тільки з податкових, а й з митних питань.

Оновлений "Пульс" надає представникам бізнесу, зокрема, суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності, можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників податкової та митної служби та оперативно розв'язати суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу "Пульс": (044) 284-00-07.

Сектор взаємодії із засобами масової

інформації та громадськістю

Календар новин

<< < Березень 2019 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31