«Електронна форма звітності – це вигідно і платникам, і Міндоходів»

Надання звітності електронною поштою - це швидкий і зручний спосіб спілкування з податковою службою. Адже це - значна економія часу і витрат на придбання бланків. Крім того, безконтактне спілкування платників з податківцями дозволяє уникнути черг в інспекціях.

На сьогодні Ізмаїльською ОДПІ вже складено 2500 договорів про визнання електронних документів з платниками податків.

З 1 січня 2013 року  - 1187 договорів, з них фізичні особи – 730

В жовтні  прийнято щомісячної звітності  в електронному вигляді 96,5%

Нещодавно в Ізмаїльській податковій інспекції було проведено «гарячі» телефонні лінії на теми «Проблемні питання впровадження електронної стрічки до РРО», «Можливість безоплатного отримання електронних ключів. Сервіс «Пульс». На запитання абонентів відповідали начальник Управління інформаційних технологій та обліку платників  Тетяна Павлівна Антоненкова та начальник відділу обліку платників та обробки податкової звітності Лариса Андріївна Подобна.

Пропонуємо вашій увазі відповіді на запитання, поставлені під час проведення «гарячих» телефонних ліній.

 

Наш касовий апарат раптово вийшов із ладу. Ми передали його на ремонт до сервіс-центру. Чи можемо ми на час ремонту видавати покупцям товарні чеки? Чи потрібно покупки за товарними чеками проводити через РРО після відновлення його роботи?

Відповідь: Якщо законодавство зобов’язує вас застосовувати РРО, то використовувати товарні чеки при розрахунках із покупцями заборонено.

По-перше, видаючи товарні чеки, підприємство порушує порядок оприбуткування готівки.

По-друге, під час виходу РРО з ладу розрахунки потрібно проводити з використанням розрахункової книжки або зареєстрованого резервного РРО.

По-третє, якщо на період виходу з ладу РРО розрахункові операції проводилися з використанням розрахункової книжки, після відновлення роботи РРО через нього необхідно провести всі суми розрахунків за час роботи з використанням розрахункової книжки, а також відповідно до конт-рольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам’яті) — за час роботи, що передував виходу РРО з ладу.

 

При відправці звіту програма видає помилку "Закінчився час дії сертифіката", що робити?

 

Відповідь: Час дії сертифікату - обмежений. Це встановлено як один з елементів захисту електронного цифрового підпису. Вам необхідно отримати новий сертифікат. Для отримання безкоштовного ключа Ви можете звернутися в сектор реєстраціі користувачів при Гловному управлінні Міндоходів в Одеській області центру сертифікації ключів АЦСК ІДД Міндоходів, який знаходиться у нас в ЦОП Ізмаїльської ОДПІ. З 04.11.2013 року термін дії сертифікату вже становить два роки. Договір про визнання електронних документів з інспекцією в цьому випадку вже укладати не треба.

 

Питання: Чи можна подавати звіт з ЄСВ в електронному вигляді за допомогою програми OПЗ?

 

Відповідь: Для забезпечення сприятливих умов подання звітності з ЄСВ в електронному вигляді Міністерство доходів і зборів на офіційному сайті дає перелік безкоштовних програм, які можна використовувати для формування і підписання звітності безплатними ключами, виданими АЦСК ІДД Міністерства доходів і зборів України. А саме: «М.Е.Doc», яку можна знайти на сайті http://me-doc.com.ua; «iFin Zvit» - on-line- сервіс на сайті  http://zvit.ifin.ua;  АРМ «Єдиний внесок» (тільки для формування звітності) - на сайті http://pfu.gov.ua, а підписати і відправити ці звіти - програмним забезпеченням демо-версії «М.Е.Doc.». Програма «Обробка податкової звітності» поки не дає такої можливості.

 

Шановні платники податків! Не зволікайте, звертайтеся до Ізмаїльської ОДПІ та укладайте договори про визнання електронних документів. Потурбуйтесь про посилені сертифікати відкритих ключів і подавайте звітність в електронній формі.

 

 

  Прес-служба Ізмаїльської ОДПІ

ГУ Міндоходів в Одеській області

Календар новин

<< < Жовтень 2020 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31