Сервіс «Пульс» - гарант захищеності платників податків

Ізмаїльська об’єднана державна податкова інспекція нагадує, що у Державній фіскальній службі України діє унікальний сервіс "Пульс".

Інтерактивний сервіс "Пульс" - це  двосторонній зв’язок із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти  правопорушенням  з боку працівників фіскальної служби. За номером цілодобової гарячої телефонної  лінії  (044) 284 00 07 платники мають можливість оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у процесі адміністрування податків або під час митного оформлення, повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкових інспекцій та митниць, 

В режимі зворотного зв’язку працівник сервісу повідомляє клієнта про результати розгляду інформації протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути продовжено  до 15 днів.

Прес-служба Ізмаїльської ОДПІ

                                                               ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Березень 2019 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31