Сервіс «Пульс» - гарант захищеності платників податків

Ізмаїльська об’єднана державна податкова інспекція нагадує, що у Державній фіскальній службі України діє унікальний сервіс "Пульс".

Інтерактивний сервіс "Пульс" - це  двосторонній зв’язок із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти  правопорушенням  з боку працівників фіскальної служби. За номером цілодобової гарячої телефонної  лінії  (044) 284 00 07 платники мають можливість оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у процесі адміністрування податків або під час митного оформлення, повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкових інспекцій та митниць, 

В режимі зворотного зв’язку працівник сервісу повідомляє клієнта про результати розгляду інформації протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути продовжено  до 15 днів.

Прес-служба Ізмаїльської ОДПІ

                                                               ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Травень 2019 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31