Про функціонування «телефону довіри» у Південному офісі Держаудитслужби

«Телефон довіри» є одним із засобів забезпечення зворотного зв’язку органів державного фінансового контролю з громадськістю.

Основними завданнями функціонування телефону довіри є:

- надання інформації щодо повноважень Держаудитслужби;

- забезпечення оперативного реагування на порушення законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підконтрольними установами, визначеними ч. 1 ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

- виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів при здійсненні ними своїх повноважень.

Зворотній зв'язок органів Держаудитслужби з громадськістю забезпечується за допомогою «телефонів довіри» щодня (крім вихідних та святкових днів) з 09 год. до 18 год. (у п’ятницю з 09 год. до 16 год. 45 хв.).

Звернення, отримані за «телефоном довіри», опрацьовуються та вживаються заходи відповідного реагування згідно законодавства.

Діючі номери «телефонів довіри»:

 - Південний офіс Держаудитслужби – (048)7283686

 - Держаудитслужба України (044)4283818

За цими номерами може зателефонувати кожен громадянин нашої області, задати питання або поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни.

Календар новин

<< < Грудень 2017 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31